Calificación:
  • 2 voto(s) - 3 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bienvenidos a todos
Muy buenas tardes/días miembros del foro.

El día de hoy se abre el inicio de este nuevo proyecto que busca dar información,entretencion, ocio entre todos a nuestros miembros.
Que disfruten de un lugar cómodo y disponible a la temática que ustedes necesiten.
Alguna sugerencia de algún sub foro nuevo o idea será tomada en cuenta y a disfrutar
Thumbs Up 
Gracias por la bienvenida ,, me registre porque me llamo la atención de que chilewarez estuviera on-line ,,pero  me doy cuenta que la administración es otra ,, no la de antes ,,, me refiero a la famosa chilewarez.cl que conociamos,,,pero en fin..............borrón y cuenta nueva ,,, ..
Suerte en vuestro proyecto,,, y a ponerle arto ñeque ,, y paciencia ,,, nos copiamos por los foros ...............
Atentamente un servidor.-
Sólo Sé Que Nada Sé
There are numerous benefits that come with the use of sports สมัครUFABET activities for kids. These activities bring the overall level of the kid up. This will encourage him to participate even in his favorite sport. The overall development of the kid will be promoted when the kid learns something new in his favorite sports activity. When the kid has more interest in the sports activities, he will become more passionate about the sports.
Movavi Video Editor Plus 2020 permits customers to add dynamism of their film tasks, customers can locate 16 movies, 86 stickers, 22 track subject matters Video Maker in the application. Users no longer will waste time on modifying, it has a clever clip wizard so that it will help customers to improve their enhancing workflow. Users can upload pics, movies, song, and plenty more to make the video extra superb and attractive. It supports all general equipment along with Crop, Rotate, Cut, Audio tools, Voice recording, Video Stabilization features, and extra for presenting customers with a platform with all device.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema:
1 invitado(s)